Czym jest Google AdWords?

Google AdWords jest platformą reklamową, w której możemy tworzyć kampanie reklamowe i ustalać budżet, jaki właśnie chcemy wydać na reklamę. Wszyscy wiemy, czym jest Google. To najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie, z której korzystają prawie wszyscy. Otóż, reklama google cena, ten aspekt warto rozważyć. Oczywiście wiąże się to z pewnymi kosztami, lecz zyski mogą być współmierne do wydatków na reklamę w usłudze AdWords.

Reklama Google cena. Ile to kosztuje?

Samo korzystanie z Google AdWords jest darmowe. Ponosimy jednak koszty działań reklamowych za kliknięcie w naszą stronę internetową. Sami wybieramy, na jakie słowa kluczowe chcemy reklamować nasz biznes. Również wybieramy maksymalną stawkę za kliknięcie. Od tego zależy, jak wysoko będzie widoczna nasza strona w wynikach wyszukiwania. Założenie konta w AdWords jest całkowicie bezpłatne. Są cztery formy reklamy w Google AdWords. Tekstowa reklama w sieci wyszukiwania – ta jest najczęściej wybierana. Drugim typem reklamy jest graficzna w sieci reklamowej Google. Jest także możliwa reklama wideo w serwisie YouTube oraz reklama produktowa (zakupy w Google). Google AdWords jest formą reklamy, którą proponuje firma Google. Umożliwia ona wyświetlanie linków sponsorowanych w wyszukiwarce. Reklamodawca decyduje, ile zamierza wydać pieniędzy na reklamę oraz jakie słowa kluczowe go interesują. Ważne jes także, do kogo będzie kierowana reklama. Treść reklamy tworzymy sami oraz to, gdzie ma być ona umieszczona.

Reklama Google cena. Jakie wyróżniamy formy płatności?

W przypadku, gdy ustawimy reklamę, żeby zadziałała, musimy wypełnić wszystkie pola z informacjami, które dotyczą rozliczeń oraz płatności. Możliwe są płatności automatyczne lub ręczne. Trzecią możliwością jest fakturowanie miesięczne (tak zwany limit kredytowy). Czym są płatności automatyczne? Opłata pobierana jest automatycznie, czyli po wyświetleniu reklamy, na koniec miesiąca lub w przypadku, gdy zostanie przekroczony ustalony limit. Jakie są korzyści dzięki płatnościom automatycznym? Reklamy wyświetlaną się stale i nie ma żadnych przerw oraz opóźnień w płatnościach. Nie musimy martwić się o pilnowanie regularnych przelewów. W ten sposób unikniemy również tak zwanego „zamrożenia kapitału”, przez co miałoby zostać wstrzymane wyświetlanie się reklam. Wypada także wyjaśnić, na czym polegają płatności ręczne. Ten typ płatności sprawia, że płacimy przed wyświetleniem się naszych reklam. Reklamy uaktywnią się dopiero po dokonaniu płatności. Gdy budżet się wyczerpie, wtedy wyświetlanie reklam zostanie wznowione, gdy przelejemy kwotę pieniężną na kotno Google AdWords.

Google AdWords to bardzo przydatne narzędzie, jeśli na poważnie myślimy o zbudowaniu internetowego biznesu. AdWords pozwala na dotarcie do klientów w tempie błyskawicznym. Tuż po stworzeniu kampanii reklamowej, możemy od razu uruchomić reklamę w AdWords na słowa kluczowe, które nas interesują i które pasują do naszej branży i praktycznie natychmiastowo zauważamy, że pojawia się więcej wejść na naszą stronę. AdWords daje niesamowite i ogromne możliwości reklamowania naszej firmy w sieci.

SEM ASSISTANT Mateusz Kozłowski
ul. Opoczyńska 9/5
02-522 Warszawa
NIP 5711652076
WWW http://mateuszkozlowski.pl